Tuesday, June 14, 2011

di pagi yang dingin ini~~

11urgh~~ bohsan2.. aku dtg awal g p ssmp ni ari..  u knoe lah.. urusan tesis ni x pndi siap hihoooo~~

jom blogwalking d blog orang!!!


ok2 time aku update ni post mlm suda ya :P

td masa aku buang masa tuh aku pigi jejalan d belog org.. ya ya.. penulisan org2 d belog durg adalah kretif semata2.. usseh ayat apakah ni?? aku mau bah tulis2 begitu.. tp xda idea + malu.. hahak! ada jg isi belog yg membuatkan aku hmpr nangis.. Y_Y

apa yg menarik tgh hr td.. aku pg makan ayam penyet dekat alamesra.. fuh! mmg sedap.. tapi pedas.. tapi sedap!!!! tlg lah.. kami makan di WARUNG PADANG JAWA pnya sedap tu ayam penyet.. dan yg plg best harganya cuma RM 5.50 mmg x rugi cuba.. kwn2 i rekemen u oll g ctu taww...
pastu menunggu tu Dr.C sampai ke petang.. mau gila jg lah.. tak dpt jg sign pa ble buat bukan rezeki :PPP ok bye!

2 comments:

  1. sedangkan org lama berblog pun kering otak jugak fikir nak update blog..hehhe

    pelan~pelan sak la..welcame wasaber..

    ReplyDelete
  2. haha :D dilayan bah kalau kau.. love blogwalking :) thanx for dropping by~

    ReplyDelete